30 sierpnia 2018

18. "ROZGRYWKA" CZYLI O MŁODZIEŃCZEJ MIŁOŚCI I WYBORACH | J. STERLING

Jak wiele można poświęcić by być z kimś kogoś się kocha? Czy miłość zawsze jest bezinteresowna? 

FABUŁA:
Cassie poznaje w liceum Jacka. Jack to typowy gwiazdor, przystojny, zabawny, lekko arogancki i  uwielbia błyszczeć wśród rówieśników. Dziewczyna postanawia, że będzie go unikać jak ognia. Jednak nie będzie tak prosto, od momentu w którym chłopak na poważnie zacznie interesować się Cassie. Pasjonatka fotografii i fan baseball'u, odmienne charaktery, wiele różnic, dwa serca i jedna miłość. Czy tych dwoje połączy magia uczucia? Czy dwoje ludzi z odmiennych światów, może zacząć być sobie bliskimi?










MOIM ZDANIEM:
Sięgając po książkę kierowałam się tak naprawdę ciekawym opisem o poświęceniu w miłości. Zaintrygowało mnie co tak prosta w fabule książka może przemycić. Czytając opis można mieć wrażenie, że to typowa literatura młodzieżowa z typu New Adult. Ja nie zrezygnowałam i dałam szansę tej opowieści. 
Pewne jest jedno, historia stara jak świat: szkolny przystojniak mający wokół siebie mnóstwo przyjaciół, ona szara myszka, która nie marzy o jego spojrzeniu. Cassie jednak nie marzy celowo i nie chce mieć nic wspólnego z wybujałym ego Jacka Cartera. Dziewczyna oddaje się pasji fotografowania i nie zamierza mieszać się w miłosne sprawy. Chłopak kiedy ujrzy Cassie nie będzie ani myślał, żeby odpuścić sobie dziewczynę taką jak ona. Droga do przekonania dziewczyny do siebie będzie długa, wyboista, ale czy będzie mieć sens, skoro ona nawet nie chce go dobrze poznać?
Język jakim posługuje się autorka jest prosty i zrozumiały, dzięki czemu książkę czyta się dosłownie ekspresowo. Niestety wątki przeszłości bohaterów potraktowane są nieco "po macoszemu". Szybko, bez większych wyjaśnień, przez co nie bardzo jesteśmy w stanie utożsamić się czy związać z bohaterami. Cassie mniej więcej po 20 stronach zaczyna już irytować swoim zachowaniem - niezdecydowanie i ciągłe tropienie zaczyna po prostu być męczące. 
Nie mogę stwierdzić, że książka jest nudna - o nie! Naprawdę jak na taką zwykłą książkę do przeczytania na raz jest całkiem niezła, mimo niektórych żenujących sytuacji między bohaterami. Historiao miłości, przeszkodach, uczuciach i przeszłości. Książka wypada na tle innych miłosnych książek dobrze. Czytałam wiele gorszych, a ta okazała się być nawet ciekawa :) 



DLA KOGO:
Zdecydowanie dla tych, którzy lubią New Adult. Książka prosta, szybka, bez większych skomplikowań. Nie za ambitna, ale do przeczytania na raz sprawdzi się idealnie. Czasem śmieszy i nie nudzi, czego chcieć więcej? :) 



Tytuł : Rozgrywka
Autor:  J.Sterling 
Liczba stron: 304
Kategoria: Literatura obyczajowa, Romans, New Adult 
Druk: czcionka dużego rozmiaru, kolor stron biały


tutaj  gdzie możecie kupić "Rozgrywkę" ->  klik











1 komentarz:

  1. Tak ode mnie trochę więcej tekstu, spróbuj też inną czcionkę, bo ciężko się czyta. Czytałam tę książkę na rozluźnienie, bo nie była to jakąś bardzo wstrząsająca historia wręcz przeciwnie powiedziałabym, że są lepsze w tej kategorii, miło się czytało i to chyba tyle, pomimo, że przywiązałam się do bohaterów gdy to czytałam, nie pamiętam za wiele z fabuły.
    Buziaki :*

    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń