10 października 2018

32. "KIERUNEK: FREELANCE. SUKCES NA WŁASNYCH ZASADACH" | EWA BRZOZOWSKA


Freelancing to pojęcie może niektórym kompletnie nie mówić nic, ale w tej recenzji dowiecie się nie tylko czym jest 'freelance', ale też czy warto i czy można zarabiać na pasji, czym jest dobra marka i jak znaleźć własne 'ja' w biznesie. 

OPIS:
Książka dzięki której odkryjesz swoje mocne strony i wykorzystasz je w pracy freelancera, dowiesz się, jak rozpocząć przygodę z freelancingiem a także zbudujesz autentyczny i spójny wizerunek osoby sukcesu – rzetelnego freelancera.Została stworzona specjalnie dla osób, które chcą zarabiać na swoim talencie, pasji i pracować według własnej wizji. Freelancing daje nieograniczone możliwości rozwoju i zarobku, jednak, aby osiągnąć wymarzony sukces, trzeba się do tego odpowiednio przygotować.
Poradnik pomaga uzmysłowić, że każdy z nas może zostać samodzielnym przedsiębiorcą, pomaga zainspirować do znalezienia pomysłu na siebie i konfrontowania go z realiami w świecie biznesu.
Po książkę sięgnęłam z ogromną ciekawością, nie ukrywam, że temat freelancingu przed przeczytaniem książki był dla mnie zupełnie obcy. Jedyne co udało mi się doczytać to, że freelancing polega na zarabianiu na swoich umiejętnościach w sposób wolny. Co to oznacza? A no to, że jeżeli specjalizujecie się w jakiejś dziedzinie możecie na tym zarabiać będąc niezależnym. Rezygnujemy z stałej umowy o pracę, na rzecz wolnego zawodu. Okazuje się, że zostać freelancerem nie jest tak łatwo jak mi się wydawało, ale wystarczy kilka rad, żeby móc zacząć działać w tym kierunku.

KTO NAPISAŁ KSIĄŻKĘ?

No właśnie dzięki autorce trafiłam właśnie do książki! Jak trafiłam do Ewy? Przez instagram!


Ewa Brzozowska - blogerka, mama, żona i freelancerka. Jest grafikiem komputerowym, prowadzi bloga  Freelancemama oraz instagrama pod tą samą nazwą. Tworzy niesamowite wzory tkanin oraz plakaty, które znajdziecie tutaj. Określa się kobietą szczęśliwą. W swoich social mediach dzieli się wiedzą na temat freelancingu i macierzyństwa. Jej wpisy na blogu mają nie tylko charakter lifestylowy i informacyjny, ale także motywacyjny. Dwukrotna zdobywczyni tytułu Ikony Radomskiej Blogosfery. Kobieta od której wiele można się nauczyć, pełna pasji i ambicji, ale przede wszystkim fajna babka! 



MOIM ZDANIEM:

Dwa słowa, które określają książkę : KOPALNIA WIEDZY. Dosłownie. Dla mnie ta książka to totalny must-have dla tych, którzy chcą zacząć pracować na własny rachunek, spełniać się i tworzyć coś co podpiszą własnym imieniem i nazwiskiem. W czasach kiedy mamy coraz większą swobodę bycia sobą freelancing jest idealną metodą do zarabiania dzięki swoim talentom. Nie każdy z nas nadaje się do pracy na etacie. Wiele osób czuje się zmęczonych, przywiązanych do pracodawcy i wyzyskiwanych. A co gdyby tak moglibyśmy samemu wyszukiwać swoje zlecenia, pracować w ustalonych PRZEZ SIEBIE godzinach? Można być sobą w każdym aspekcie  swojej działalności, a jednocześnie każdym - księgowym, PR-owcem, handlowcem i kreatywnym projektu. Wystarczy, że przekujecie swój talent na swoją markę! Postaw sobie jedno pytanie: Jaki jest mój cel? i zacznij swoją przygodę. 



Książka napisana jest w sposób prosty, nie znajdziecie tutaj sztywnych definicji i zasad  tego jak ma wyglądać bycie freelancerem. W zupełności możecie dostosować wszystko do siebie. Możecie nawet łączyć i bycie freelancerem z pracą na etacie! Nie musicie się ograniczać i wybierać, wystarczy, że określicie czego tak naprawdę chcecie i jak ma to wyglądać. Nie oczekujcie też, że praca freelancera to droga usłana różami - czeka Was wiele wyrzeczeń, ryzyka, kilka zamkniętych być może drzwi czy rezygnacji ( bo przecież nie od razu Rzym zbudowano). Bardzo podobało mi się, że Ewa nie tylko pokazuje superlatywy pracy freelancera, ale też ukazuje możliwe wiążące się z tym zawodem wady. Nie brakuje opisu kwestii formalnych. Ja jestem całkiem zielona w tym temacie, ale kiedy przeczytałam rozdział "Kwestie formalne" ( niektóre kwestie po dwa razy) o wiele więcej stało się dla mnie jasne. Teraz wiem, że wiele moich obaw wyniosłam z tego, że po prostu nie wiedziałam co, do czego, kiedy i jak. 
Poradnik pozwoli wam zdecydować czy freelancing jest dla was i będziecie wstanie podjąć kroki do stworzenia swojej marki. Pomysły czasem rodzą się latami albo mamy pomysł a jego realizacja wiąże się z wieloma miesiącami zabrania się do realizacji. Zdobycie wiedzy o tym jak stworzyć swoją markę jest bezcenne i dla mnie ta książka to pigułka najlepszych informacji, bez zbędnego biadolenia. Czuć, że w tą książkę włożone jest serce, doświadczenie, pasja i radość. 







DLA KOGO:

Jeżeli macie chociaż malutki zalążek pomysłu na siebie sięgnijcie po tą pozycję! Zdobędziecie wiedzę, która jest przemycona prosto od osoby, która zna się na swoich fachu. Nie wypożyczajcie - KUPCIE. Nie, nie mam żadnych korzyści z namowy was na zakupienia książki. Uważam, że warto mieć ją na swojej półce, żeby móc do nie zaglądać. Nie pochłoniecie całej wiedzy od razu, mając książkę w zasięgu ręki będziecie mogli powracać do zagadnień i wiedza już nigdy nie ucieknie! Z czystym sumieniem Wam ją polecam. Nie przechodźcie koło niej obojętnie, bo to niesamowita książka! 





Tytuł: Kierunek: freelance. Sukces na własnych zasadach
Autor: Ewa Brzozowska
Wydawnictwo:  Edgar
Seria: Samo Sedno
Gatunek: Rozwój osobisty, Poradnik
Cena okładkowa: 36,90 zł
PREMIERA: 06.02.2018 r.

OCENA: 9/10


tutaj lista gdzie możecie kupić "Kierunek: freelance. Sukces na własnych zasadach" -> klik


Za egzemplarz recenzencki i zaufanie serdecznie dziękuje Edgar ( seria Samo Sedno):


















1 komentarz:

  1. O matko, będę musiała się w nią zaopatrzyć :D Szczególnie, że faktycznie może bardzo pomóc :D

    OdpowiedzUsuń