8 października 2018

GRAFIKA - TAPETY NA JESIEŃ

Lubię ładne rzeczy, lubię też mieć wszystko uporządkowane i przypisane do siebie.  Niezwykle podobają mi się tematyczne tapety na tło pulpitu laptopa.  Jesień to zdecydowanie piękny okres. Starałam się dopasować tapety do Waszych upodobań,  mam nadzieję, że każdy znajdzie w nich coś dla siebie. Jeśli tylko tapety spodobają Wam się na tyle aby pobierać kolejne, myślę, że edycja świąteczna przypadnie Wam do gustu! Zobaczcie wizualizacje przygotowane przeze mnie oraz jakie tapety dla was przygotowałam. Poniżej znajdziecie bezpośrednie linki do pobrania tapet w wysokiej rozdzielczości. Enjoy!


















Poniżej przedstawiam Wam tapety na jesienny czas. Dajcie znać w komentarzu czy pobraliście i jaka najbardziej przypadła Wam do gustu :)










TUTAJ POBIERZ:


MAMY JESIEŃ







2 komentarze:

  1. Bardzo ładne tapety ;). Ja to mam na komputerze tapetę z mgławicą, a na telefonie z Lordem Vaderem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy jesień i dużo czasu na czytanie książek - ta najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń