21 lutego 2019

64. "TRZY RAZY M " | JUSTYNA CHROBAK

Trzy razy M - Małgorzata, Mikołaj i Marcin. Co łączy te trzy osoby?

OPIS:
Kiedy życie 27-letniej Małgosi rozpada się w drobny mak, dziewczyna postanawia w raz na zawsze odciąć się od przeszłości. Wyjeżdża z Wrocławia i zatrzymuje się u starszej siostry, która pomaga jej stanąć na nogi. Nowe otoczenie, nowi ludzie, nowa praca... Małgosia czuje, że właśnie rozpoczyna się kolejny rozdział jej życia i jest z tego dumna. Nawet niesympatyczny szef nie stanowi dla niej większego problemu. Ale jak to zwykle z przeszłością bywa, ta lubi powracać w najmniej odpowiednich momentach. Dlatego pewnego dnia dziewczyna będzie musiała raz jeszcze spojrzeć w twarz mężczyźnie, od którego starała się uciec...
Czy to, co wywalczyła dla siebie w nowym miejscu, przepadnie? Czy czarne chmury, które się nad nią zbierają, przyniosą w końcu oczyszczającą burzę?




Justyna Chrobak - "Urodziłam się w 1985 roku w Bielsku-Białej, gdzie po małych zawirowaniach emigracyjnych mieszkam do dziś. Jestem zodiakalnymi rybami, z tego co już nie raz słyszałam mocno odzwierciedla się to w moim charakterze. Do pewnego czasu byłam niepoprawną romantyczką. Utemperowana własnymi życiowymi doświadczeniami, dużo ostrzej patrzę na świat i otaczających mnie ludzi, zachowania, codzienne sytuacje. W wolnej chwili tańczę, ruszam w góry, lub po prostu siadam z kawą na cudownej werandzie w rodzinnym domu.

Pisałam od zawsze, dla siebie. Potem przyszedł czas na tekst, który został w 2011 roku wydany. Pisanie sprawia mi radość, pochłania, pozwala przenieść historie stworzone przez moją wyobraźnie do rzeczywistości. Pisząc mam władzę nad losem bohaterów, nad ich szczęściem, nad otaczającym ich światem. Jest to dla mnie namiastka tego, czego nikt z nas nie ma w prawdziwym życiu"


FABUŁA:
Czasami zakończenie jakiegoś etapu życia pozwala rozpocząć nasze życie na nowo. Małgosia właśnie spakowała walizki, rozstała się z facetem i rusza do rodzinnego miasta. Dziewczyna, która ma zaledwie 27 lat jeszcze sama nie wie jak dalej poukłada swoje życie, jednak na początek postanawia zatrzymać się u swojej siostry, która nie tylko jest dla niej wsparciem, ale też przykładem dobrej żony i matki dwójki dzieci. Małgosia świetnie rozumie się ze swoją siostrą i za jej radą zaczyna poszukiwania pracy. Początki są trudne, bywają chwile zwątpienia i złości, ale udaje się. Gosia otrzymuje prace w firmie projektowej. Pierwszy dzień wydaje się być dla niej najbardziej stresującym dniem jej życia, okazuje się, że jej szef to całkiem miły facet! A nawet szybko znajduje swoją bratnią duszę - koleżankę. Jednak kłopoty mają dopiero nadejść. Jak się okaże w firmie jest też drugi szef, mniej przystępny, surowy i oschły. Zupełny przypadek poznaje ich jeszcze na chwilę przed tym jak okaże się, że Gosia jest jego pracownicą. Lawina dziwnych, szybkich i zawiłych sytuacji dopiero ma nadejść!

MOIM ZDANIEM:
Książkę czytało się dość szybko, jednak brakowało mi w niej TEGO CZEGOŚ. Zapewne wiecie o co mi chodzi :) Oczywiście nie oceniam tej książki źle, wprost przeciwnie. To całkiem sympatyczna książka na wieczór, albo na plażę. Zżyłam się z bohaterką mimo tego, że fabuła nie była wprost porywająca. Były momenty kiedy staraaasznie mnie irytowała - brakowało jej własnego zdania i zawsze była przemiła dla wszystkich. Odnosiłam często wrażenie, że autorka wykreowała Gosię na dziewczynę nie bardzo zdecydowaną i zagubioną, ale w ostatecznym rozrachunku wyszło naprawdę fajnie!
 Książka jest typowo kobiecą opowieścią, zapewniam, że uśmiechniecie się przy niej nie raz, zezłościcie, a nawet może wzruszycie. W końcu dobre książki to te, które budzą w nas uczucia i emocje - ta zdecydowanie je pobudziła!


DLA KOGO:
Romantyczki zdecydowanie polubią autorkę, potrafi umiejętnie lawirować między obyczajem a romantycznością :) Miła książka na wieczór!


Tytuł: Trzy razy M
Autor: Justyna Chrobak
Wydawnictwo:  Novae Res
Gatunek: Literatura obyczajowa, Romans,
Cena okładkowa: 36,99 zł
Liczba stron: 322

OCENA: 7/10


tutaj gdzie możecie kupić "Trzy razy M" ->  klik


Za egzemplarz recenzencki i zaufanie serdecznie dziękuję autorce Justynie Chrobak Wydawnictwu Novae Res:







10 komentarzy:

  1. Chyba nie znam tej ksiązki ale wydaje sie dosyć ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele już słyszałam o tej autorce ale nie miałam jeszcze przyjemności przeczytać jakiejś jej książki. Czas to zmienić i nadrobić zaległości :) Pozdrawiam :)
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się być ciekawa propozycją do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze to trochę nie mój klimat, więc raczej ją sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wrażenie że już kiedyś słyszałam o tej pisarce:) książka zapowiada się ciekawie, myślę że by mi przypadła do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawa pozycja czytelnicza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego typu książki bardzo lubię, czytam je szczególnie podczas wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj nasz gatunek :) uwielbiamy takie opowieści jednak w formie filmu

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie mój klimat, wolę inne książki :/

    OdpowiedzUsuń
  10. na nudny wieczór jak znalazł :) nie słyszałam o tej książce.

    OdpowiedzUsuń