26 czerwca 2018

4. "PRAWDZIWA MIŁOŚĆ" PODRÓŻ DO SAMEJ SIEBIE | JENNIFER LOPEZ



Historia o tym jak odnaleźć swoją kobiecość, siłę oraz tą najprawdziwszą z miłości.
Jennifer Lopez to imię i nazwisko jestem przekonana, że zna prawie cały świat - aktorka, piosenkarka, tancerka, producentka. Wybrana przez magazyn "People" za najpiękniejszą kobietę świata, a "Forbes" za najpotężniejszą celebrytkę na ziemi. Znamy ją z telewizji, teledysków, programów typu show, ale nikt do tej pory nie miał okazji poznać jej 'od kuchni'. Napisała tą książkę, żeby rozliczyć się z przeszłością, ale jednocześnie pokazuje jak odnaleźć samą siebie, jak przetrwać trudne chwile, jak odnaleźć siłę własnej osobowości i odpowiada na pytanie czemu czasem warto przeżyć ciężkie chwile.
Jennifer zapowiada książkę: "To opowieść o miłości. Zaczęło się od jej utraty. Czułam jakby mój świat nagle się rozsypał. Potem nastąpiła podróż, która mnie odmieniła. Podczas przygotowań do światowej trasy koncertowej - musiałam stawić czoła poważnym wyzwaniom i pokonać jedne z moich największych lęków, lecz dzięki moim dzieciom wyszłam z tego silniejsza niż kiedykolwiek"




"Nie możesz oczekiwać, że inni będą cię wspaniale traktować, jeśli najpierw sama nie uwierzysz, że jesteś wspaniała"

FABUŁA:
Zawsze uznawałam Jennifer za najładniejszą kobietę jaką widziałam kiedykolwiek, zresztą tak jest do tej pory. Jest ideałem kobiecego piękna! Jej muzyka porusza do tańca wielu ludzi a role w filmach budzą sympatię. Największe wrażenie zrobiła na mnie jej rola w filmie "Nigdy więcej" i od tamtej pory pokochałam ją całą, za talent, urodę i niesamowitą sympatię jaką budzi.  Szczerze mówiąc nie poszukiwałam tej książki, trafiła mi się przypadkiem podczas jednych poszukiwań tanich książek ( jeśli nie wiesz jak szukać książek w niskich cenach tutaj mój post o tym : KUPUJ DUŻO KSIĄŻEK, ZA NIEDUŻE PIENIĄDZE). Książkę dorwałam za całe 9,99 zł na stronie Świat Książki. Byłam w szoku jak zobaczyłam tak piękną książkę: cudowna  matowa okładka, błyszczące strony oraz wspaniałe zdjęcia, które pokazują najróżniejsze emocje. Do książki zabrałam się z wielką ciekawością i nadzieją na coś wartego uwagi - nie pomyliłam się.
Jennifer zaczyna od tego jak znalazła się na szczycie i runęła na samo dno, dno emocjonalne. Kobieta, która ma wszystko - pieniądze, sławę, urodę w dodatku dwójkę wspaniałych dzieci, mogłoby się wydawać, że niczego jej nie brakuje, a jednak. Teoretycznie nie ma szczęścia w miłości, ale pewnego dnia ją odkrywa i już wie, że nigdy jej nie straci. 



"Kiedy powiedzenie prawdy wydaje się niewygodne, często to najważniejszy moment by ją powiedzieć"

Rozpoczynamy naszą podróż z JLo od dramatycznej chwili w której rozwodzi się z mężem - Markiem Anthonym - ze swoją miłością, przyjacielem, kochankiem oraz ojcem jej dzieci. Wydarzenie to zmienia cały bieg dalszych lat życia Jennifer i nauczy ją na tyle dużo by mogła powiedzieć, że dzięki temu  przeżyciu zyskała tak wiele, że odkryła siebie na nowo i zrozumiała, że mimo iż jej życie nie jest takie jak sobie wyobrażała -  jest wspaniałe - po prostu. Rozwód, który wydawał się jej osobistą porażką, po której nie jest w stanie się podnieść, dał jej wiele nadziei i motor do działania. Benny - agent Jennifer Lopez i przyjaciel wspierał ją w jej trudnych chwilach, podnosił po porażkach i motywował do tworzenia jeszcze lepszej siebie, to dzięki niemu piosenkarka zdecydowała się na pierwszą światową trasę koncertową, która obejmowała 5 kontynentów - 65 miast. 
Poznajemy od podszewki trasę w którą wybrała się Jennifer, jej trudne i odważne momenty, śmieszne sytuacje, znaczenia słów jej piosenek, przemyślenia o nich i o jej życiu. Na próżno szukać w tej książce pikantnych smaczków dotyczących prywatnego życia Jen, wątek o niej i jej mężu myślę, że w dostateczny sposób zaspokaja ciekawość czytelników a nie wykracza za bariery dobrego smaku. W tej książce poznajemy Jennifer jako zwykłą dziewczynę z Bronxu, która pogubiła się po drodze, ale pokazała jak i dzięki komu odnalazła swoją drogę i jak ważną rolę w jej życiu pełnią jej dzieci, bliźniaki Max i Emme. 

"W miłości matki do dzieci jest coś, co wykracza poza wszystko inne"




DLA KOGO:
Książka zachwyca nie tylko pięknymi zdjęciami czy dopracowaną oprawą, ale również cytatami , pełnymi przesłania. Polecam każdemu kto poszukuje lektury, która da mu motywacyjnego kopa. Po jej przeczytaniu na pewno dowiemy się więcej o nas samych, ale także o ludziach, którzy nas otaczają. Sięgnę na pewno jeszcze kiedyś po tą pozycję, bo jest zdecydowanie z tych, które się nie nudzą, a chętnie do nich się wraca. 


Tytuł : Prawdziwa miłość
Autor: Jennifer Lopez 
Wydawnictwo: Wydawnictwo Edipresse
Liczba stron: 288
Kategoria: Biografia, Autobiografia, Pamiętnik
Druk: duża czcionka, białe strony
Egzemplarz kupiłam na stronie www.swiatksiazki.pl za 9,99 zł
(obecnie niedostępna)





7 komentarzy:

  1. Jako nastolatka zawsze uwielbiałam J. Lopez, nigdy nie zagłębiałam się w jej prywatne życie. Wydaje się, że ze wszystkiego można wyciągnąć coś dla siebie. Wszystko co dzieje się w naszym życiu jest po coś. Czuje się zaintrygowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie za bardzo przepadam za Jennifer, ale książka wydaje się bardzo ciekawa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama książka niesie wiele wartościowych treści więc zachęcam !

      Usuń
  3. Nie jestem fanka J.Lo. i raczej nie przeczytam tej książki, ale zaskoczyło mnie, że książka za 9,99 jest tak ładnie wydana. Zauważyłam, że obecnie często książki są drukowane na takim brzydkim, żółtym papierze i w ogóle są robione dość niedbale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka w innych księgarniach to kosz średnio 30-50 złotych, tutaj była jakaś turbo promocja ❤

      Usuń
    2. To faktycznie superpromocja ;)

      Usuń